27 December 2012

Persediaan Persediaan Persediaan.......

          
            ari Sabtu lepas, maka berjalan lah aku ngn si mok eymagizi nih ke Jalan Tar.. tujuan asal nye nak mencarik baju untuk pernikahan kate nye.. oleh sebab bakal suami aku nih jauh, dan cuti nye tak menentu... jadi aku terpakse survive sendiri la... kesian aku.. ishh ish.. sedih !

       dan aku telah sebulat suare memilih butik2 pengantin di sekitar Jalan Tar.. *gitu kan sebulat suare :P* dan lokasi pertame nye kat Kompleks Pertama la.. nape aku pilih Jalan Tar?? sebab aku mmg taktau katne nak cari agi di tambah pulak dgn aku yg memang tak reti nak drive.. mungkin kalau aku tau drive senang cket la.. tapi aku hanye bergantung arap kat lrt je.. so, jalan cite senang die aku g situ jela. :P

      sebelum memulekan pencarian sempat la melalak 2 jam kat tempat biase.. tapi mmg la spoil ari tu.. terjadi satu insiden yang tidak diingini.... spoil trus mood aku.. dari eppy2 trus jadi tak eppy.. tapi bile tengok si mok ni shoppink kemaen suke la die.. nak cube jadi eppy cam die pn takleh.. sorry sgt2 eyma.. arap u paham la masalah i ari tu :P

tengok, suke cik ema dapat pegang mike !

       Jalan Tar mmg bes laaa wa cakap lu.. baju pengantin cantik2 die jual murahhhh gile... skang pon tengah kompius nak beli ke nak sewe je... kang kalau beli rugi pulak... nanti tak pakai dah.. jalan2 takkan nak pakai  baju glemer2 kot.. tengok2 nanti dok simpan sampai buruk.. nih ade satu baju dok berkenan... ade kate cantik ade kate tak.. tapi aku mmg suke.. nice kot.. baju nih dari butik nana nasri... boleh la search fb die nana nasri <--- klik link *pomot kejap*

tadaaaaaaa.....
takpela.. ape2 pun pencarian akan diteruskan......... tungguuuuu....





No comments:

 

Copyright © 2010 Reserved to Nik Nur Ain
Design by BELLASAHIDI