30 December 2012

New Looked !!

      
   Hai hai korang... hehe... new looked ? ape yang new looked nye ye tak... nih laaa.. wajah baru blog aku nih laa... aku suke okey... rase cam kemas teratur cket... kalau tak dulu kemain bersepah ngan widget tah ape2 je.. so, big hugss to Bella Sahidi sbb die tolong kemas kan blog buruk nih...

    Bella Sahidi nih mmg amik tempahan nak kemas kan blog.. so, ade la cas bayaran nye kan.. so, jangan risau mmg akan puas ati just korang kene gtau details lengkap la. Aku boleh tau pun sebab blog member aku da berubah jadi kemas dan teratur.. tak semak.. nak bace pun senang.. so, cam minat pulak.. so die pomot ah bella.. nasib baik si bella nih sudik melayan kerenah aku yang macam2.. soh die buat gitu doh die buat gini.. mengade okeyy..

     Ehh, ade agi yang lupe.. sebenarnye sebelum aku pakai header yang aku pakai sekarang nih.. bella dah buat satu header yang cantik menarik dah.. tapi sbb aku skang tengah nak belajar buat header sendirik... so, aku pakai header aku buat nih la.. hehe.. maaf ye bella.. tapi akak masih simpan header yang bella buat tu.. kot2 nak tukar balik satu ari nanti.. heehee.. nih header bella buat :P



cantik kan cantik kan kan kan..


so, skang nak tolong pomot... sape nak buat tempahan boleh la klik link nih.. http://www.bellasahidi.my/p/tempahan.html ehhh.. jap jap.. rase nye die dah jarang on blog kot.. katenye dia dah nak start kuliah balik... so, kalau rase berminat try jela.. tapi mungkin lambat cket la.. yela die pun busy kan.. heheee... sorry bella akak pomot pulak :P







No comments:

 

Copyright © 2010 Reserved to Nik Nur Ain
Design by BELLASAHIDI