22 October 2012

TAHNIAH THE RED WARRIORS !

hey Assalamulaikum bloggers.. rase cam lame pulak tak tulis blog kan.. kan.. little bit busy ngn keadaan sekeliling... ok xpe, saya akan mulekan.. 

TAHNIAH THE RED WARRIORS ! 

Ni lah pertama kalinya saya tengok perlawanan bola dengan sesungguh hati n penuh dgn semangat... selame ni kalau TRW lawan mane2 team ke ape tah penah rase nak tengok.. xde lansung... tak penah nak amek tau, referee pon tak kenal *ehh betol ke tak eja nih?* , pemain2 TRW apetah lagi.. saya hanya kenal apek (KFCM) je.. betull seriuss nih..

Yang menaikkan semangat nak tengok n sokong sgt TRW nih bile selepas perlawan sblm final antara Kelantan ngn Selangor kalau tak silap saya.. Bila saya on twitter, boleh kata hampir 80% org yg saya follow semua tak suka Kelantan menang.. *biasa lah, tak siapa pun akan senang dgn kejayaan org lain kan.. * 
So, macam2 derang kutuk pemain2 TRW nih.. mmg saya tak minat bola.. tapi bile da tahap kutuk2 negeri Kelantan tercinte saya, mmg sakit hati saya nih...

So, mlm final tu tak pergi pun stadium.. tgk kat uma pakcik je.. exceli nak pergi jugakkk tapi last minit kan member gtau.. so, tak dapat ikut... tak kisah la kan, yang penting semangat menyokong dari jauh nih.. padehal tak penah2 camnih... mlm final tu TRW lawan ngan ATM.. mlm tu la baru tau sape pemain2 TRW.. ekekeke... 


sepanjang games tu kemaen la fans ATM mengutuk TRW kat twitter, derang kate TRW main tipu la, main kasar la, ape la, semua nye buruk2 je... takde pun yang baik...marah mmg marah tapi malas nak panjang citer gado2 sbb bola je kan.. so, diam je.. 





last2 sekali.. Allah kan maha Adil... TRW menjadi juara mlm tu.... mmg best la... JUARA TETAP JUARA.. tahniah TRW.. ! kami fans2 TRW berbangga dgn kejayaan anda.. sekurang-kurang nye Kelantan mampu buktikan dia boleh.. korang hado?? :P
just joke.. ekekeke






p/s**moral of the story : korang pk la sendiri.. Assalamualaikum.. !


No comments:

 

Copyright © 2010 Reserved to Nik Nur Ain
Design by BELLASAHIDI