23 October 2012

DEAR HR ❤

Assalamualaikum HR .. 

hai...
sebenarnya dah lame nak updated pasal ko, takde mase je.. okeyy meh nak explain la cket2... 
mule2 pasal yg aku marahhhhhhhhhhh sgt ngan ko tu.... mmg la aku patot marah.... sbb ko da memburukkan nama nasim kat blog ko.. padehal nasim sendiri tak pernah amik tau sal ko, mmg tak weh.. kesian die... die takde terlibat pun dalam hal kite tapi kenape ko burukkan die, kalau ko buruk2 kan aku skali pun aku mmg tak kisah.. ko nak cakap aku ape.. takpe.. sbb mulut ko.. ko je yg boleh tutup... takkan aku lak nak g tutup mulut ko kan.. mmg tak kan.. cume jadi tak suke la bile ko libatkan die,, ape perasaan ko kalau tetibe aku burukkan laki ko, even aku sendiri tak penah jumpe laki ko, mesti ko marah kan... nasim nih tunang je, tp yg tu dah sah jadi suami.. mesti lagi gile2 marah ko... okeyy takpe... aku maafkan ko.. mungkin aku silap kat situ.. aku terlalu percayekan kawan aku sampai aku share everythings kat kawan2 aku.. yela... sbb aku hanye boleh luahkan perasaan aku kat kawan2 aku je kan... 
aku igt ko memahami aku.... aku silap... betul ckp ko, bukan kawan2 akan sokong semua ape yang kite nak buat.. aku silap kat situ sbb percaya kawan2 aku.. tapi sejujurnye aku ckp, mase aku jumpe ko balik selepas beberape taon kite tak jumpe, aku heppy sgt.. aku igt friendship kite akan kekal sampai bile2... tapi tah la.. ternyate kite mmg takleh berkawan, sumpah aku sedih..... 
HR, 
hanya tinggal kenangan.. *sedih (╥﹏╥) *

aku mintak maaf jugak kat ko ikhlas dari hati aku sepanjang kite penah jadi kawan, enjoyy2 bersame.. aku banyak menyakitkan ati ko... aku manusia biasa yang tak sempurna... aku annoying, semua bende aku nak sharee kat ko... aku tak paham perasaan ko, aku taktau ko mnyampah ke tak ngan aku,... haishhh ! aku nih mmg dah memalukan diri sendiri...terima kasih sbb layan aku yang annoying n menjengkelkan nih.. so SORRY okeyy kalau aku menyusahkan ko, menyemakkan otak ko ngn masalah aku yg tak habes2 nih.. SORRY SGT2 OKEYY.. :)
Semperna bfday ko 26 oct yang akan datang tak lame je lagi aku wish awal2 la.. heppy befday yg ke-23..semoge hidup ko akan lebih bahagie lepas nih, dikurniakan zuriat yg comel lote dan dimurah kan rezeki lebih dan bisnes ko bertambah maju... aku sayang semua org yg pernah hadir dalam hidup aku termasuk ko... Thanks jugak kat ko sbb ko penah hadir dalam idop aku jadi kawan aku... (˘⌣˘*)
nah terime la kek hello kitty yang kecik (cukup la makan 3 beranak) aku tau ko suke kitty ! aku pon ! :P







No comments:

 

Copyright © 2010 Reserved to Nik Nur Ain
Design by BELLASAHIDI