04 June 2012

i need him cz i love him !

Ain nape ko nk kt die? ain nape ko plih die? ain ko bole crik yg lbih bgus dr die... nape ko syg die sgt?

nih la antare soalan2 kwn2 saya.. eh kwn ke? haha.. sume org tnye saya.. nape saya syg die.. nape saya xnk crik org laen.. nape saya nk die... nape?

dapat cm aa pon oke excelli !


saya mmg syg die.. saya mmg nk kt die.. saya mmg xleh nk tinggalkn die.. bkn snang CINTA nk berpaling arah setelah 3 taon lbih kami bersame.. igt snang ke...suke duke kami lalui same2... susa snang die sntiase ade utk saya.. die trime smue kekurangan saya... baek buruk saya... die trime saya seadenyee..

:')


walaupun die bkn dr org yg family nye snang.. kaye raye.. saya x ksah pon... saya pon bkn jnis idop nk demand je.. x ! saya low profile.. saya x pilih yang kaye.. walaupun die x boleh bagi cincin poh kong bagai... cukupla die bagi keBAHAGIAan yang sempurna... bagi saya itu dah memadai... insya-Allah walaupun kami x kaye kami mmpu idup bahgie spt org laen...

gambar pakcik google !


semoga Allah merestui hubungan kami , semoga Allah memberkati hubungan kami... dan semoga saya mmg diciptakan dari tulang rusuk kiri die..dan semoga kami dapat disatukan dengan ikatan yang sah dan halal disisi Allah... :)

gmbar curik ;p


p/s* terime kasih kpd mereka2 yg telah mendoakan kehancuran hubungan kami.. terima kasih byk2 !









No comments:

 

Copyright © 2010 Reserved to Nik Nur Ain
Design by BELLASAHIDI