11 November 2012

GOOD BYE MR.FR.. :)


hai hai korang *lambai tangan*.. exceli ari nih nak share cite tentang bekas sang mantan.. haaa gitu kan bekas2 gitu.. cam ramai sgt je sang mantan nih.. hehehe.. mase cinte monyet byk la kan, tapi sekadar suke2 org kate.. :P
okey nak mule ngan konon2 saat pertame aku mengenali cinta.. ecehhh.. ape itu cinta?? tah aku pn taktau.. cinta tu byk sgt tafsiran die sampai taktau nak ckp yang mane..

konon2 first love aku a.k.a cinta monyet aku nih aku terjatuh hati ngn sorang mamat nih, die slow gile.. pemalu.. comel.. hehe... kalau tak silap aku mase tu aku darjah 5.. dia sebaya ngn aku.. mr.FR name die.. die first time tgk aku mase die nak naik lif, kebetulan umah aku nih tepi lif, mmg slalu la pon org akan nampak aku... then esok luse nye dapat la satu surat nak berkenalan katenye.. siap bagi biodata bagai nih... kitorg mmg takde la detim detim ke hape sbb taktau nak g mane plus duet xde.. budak skola kan.. penah jugak plan nak detim kat muzium negare sbb muzium negare je paling dekat ngan tempat kitorang tapi tak jadi.. kitorg ni style bagi surat2, nak g pasar mlm pon bg surat.. nak jln g mane pon bagi surat... oleh sbb die nih mmg la slow dan pemalu, aku yg byk kene mulekan langkah.. ecehh..
so, mase darjah 6 da ujung2 taon, smk bangsar ade la buat cam testing utk budak2 form 1 kan nak masuk skola.. name aku mmg ade kat skola tu tapi aku tak gi sbb abah aku awal2 da ckp nak anta aku sekola kat Kelantan.. mr.FR nih punye la marah aku tak gi testing tuh kan... bile aku ckp aku kene skola kelantan die cm kecewe konon nye..
sebulan dua bulan aku skola kelantan tu die okeyy lagi.. pastu masuk ke bulan ke-6 gitu, dia da ade awek laen... kawan aku cakap die da tangkap cintan ngan pompuan tu sume..dah feeling habes la.. oleh sbb die tu pon cinte monyet aku je... aku tak kisah sgt la... so, aku lepaskan cinta pertama aku....
latest berita die skang aku dgr die pon dah kawen... ngn org name Ain jugak.. hehehe.. dah ade anak pinak bagai.. so, aku doakan dia bahagia sampai anak cucu cicit tujuh keturunan... jadi ayah dan suami yang baik okeyy mr.FR.. :)



p/s*next entry kite sambung citer sal sang mantan lain k.. :P

No comments:

 

Copyright © 2010 Reserved to Nik Nur Ain
Design by BELLASAHIDI