11 September 2012

aku... aku... aku...

aku tak suke senyum nampak gigi tapi takpe la oke lg la kot dari dok wat muke duckface ! ;p

CERITA SEORANG AKU... ;P

# aku suke masak , pastu suke makan banyak2..

# aku ade byk shawl.. setiap kali pesyen baru klu msti nak grab , last2 skali tak pakai dah sbb xde trend..

#  pergi keje tak penah pakai make up.. eyeliner ke blusher ke lipglose ke.. muke original.. !

#  aku peminat susah-mati sitinordiana & arwah achik spin punye suare... dari skola lagi !

# dulu aku ade bff yg aku suke share pape je ngan die.. rahsie aku mmg kat die.. tapi skg dah xleh nk share cmtu lg.. dunie da berubah.. hehehe

# aku mmg paling suke makan duyan ngn strawberry ! bessnyee..

# aku mmg cepat marah tapi cepat jugak cool nye... :)

# aku senang memaafkan.. caye lah.. hehee.. 

# aku paling OBSES pada kaler pink... law bole sume barang aku nak kaler pink... i like pinkkk

# aku suke kete Mitsubishi Lancer 2.0 dan berharap suatu hari nanti mysyg akan beli sbijik kete tu utk aku *angan2 tinggi...*

# tah sjak bile tetbe aku suke bunge ros merah... 

# aku tak suke makan pedas2 sangat

# aku tak suke LIPAS ! tak suke oke !

#  pengguna susah mati Blackberry... *BBpin ? xya laa.. *

# aku suke dengar lagu2 jiwang dari lagu2 zaman sekarang nih yang tah pape.. ;p

# aku mmg jiwang.. ati penuh bunge2.. 

# selalu rasa tak cukup tido.. hehehee..

k tu jela kot,.... nanti kang byk2 x cukup lak 1 page nih.. hehehe


No comments:

 

Copyright © 2010 Reserved to Nik Nur Ain
Design by BELLASAHIDI