30 July 2012

Al-Fatihah untuk arwah Aman :'(

picx die sume jd cmni :( dont noe y.. nsib nih da laminated

31 JULAI 2012..


8 tahun lalu aku telah kehilangan insan yang aku sayang ... mungkin mase aku kehilangan die , aku masih kebudak-budakan lagi.. mase tuh plak form 2 baru... tapi kehilangan die memang wat aku cam nak gile.. seminggu aku nanges tanpe henti.. kt skola , kt hostel , kat mane2 je... hampir sebulan gak la baru bole berenti nanges.. mase tuh mcm siyesli tak percaye... tp Allah syg kan die kn.... aku redhakan pemergian die... walaupun hakikatnye aku tak boleh...

teringat lagi sebelum perkenalan kitorg , die asyik follow aku je..mase tu aku dok hostel plak... sampai naik rimas ngan die... agaknye die mmg pminat aku agaknye.. ari2 dok ikut je... hostel aku plak mmg dkat sgt ngan kdai kawan die.. so , mmg bes la die... uma die pon x jauh dari hostel aku... stiap ptg lalu dpan hostel aku.. nak mngayat.. biase ler... ;p

agak lame la die mncube pastu baru la terbukak cket pintu ati tgk keikhlasan die mncube... sepupu die yg byk tlg die.. tnpe sepupu die x mngkin la aku knal die.. sorry aku lupe name sepupu die.. :*

ok la, tuh jela... takleh nak cerita pnjg2 lagi..sedih plak tetbe... cume aku mintak jase baek korang same2 la kite sedekah kan die Al-Fatihah dan Yaasin di bulan yg mulia ini.. semoge rohnye tenang disana... 

Al-Fatihah ...
arwah Norazman bin Ali..
22 nov 1982-31 Julai 2004


p/s**hargai org yg syg kite before kite khilangan die... 




No comments:

 

Copyright © 2010 Reserved to Nik Nur Ain
Design by BELLASAHIDI